.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک حادثه با 5 مصدوم
برخورد یک دستگاه تراکتور با 2 دستگاه خودروی سواری در جاده بابل به آمل 5 نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش شمال نیوز:سخنگوی اورژانس بابل از مصدوم شدن پنج نفر در تصادف میان خودروهای پراید، پژوپارس و تراکتور در جاده جدید بابل به آمل دوربرگردان چمازین خبر داد.

مهدی غلامنیا روشن اظهار کرد: شامگاه شنبه طی گزارش مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف پراید و پژو پارس و تراکتور در جاده جدید بابل به آمل دوربرگردان چمازین اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش تصادف در بابل بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل، تکنسین‌های پایگاه  امین آباد را به محل حادثه اعزام کرد.  

غلامنیا روشن، با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان هفت دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند، گفت: این حادثه متاسفانه پنج مصدوم داشت که دو زن ۲۸ و۳۴ و نوزاد دختر ۱۰ ماهه و که سرنشین پراید و پژو بودند و مرد ۴۱ ساله راننده پراید و پسر بچه ۷ ساله دچار آسیب دیدگی سرو صورت و کتف و ترومای قفسه سینه و ترومای سر و صورت شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ مصدومان حادثه تصادف در بابل را با اقدامات پزشکی از قبیل کنترل خونریزی و پانسمان و محدودسازی ستون فقرات و اکسیژن تراپی و رگ گیری به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.